luni, 12 ianuarie 2009

mai citeste cineva in ziua de azi?:)


stateam zilele trecute si ma gandeam.din 28 de colegi din clasa,mai putin de jumatate sunt"mici soareci de biblioteca.".Nu spun ca ar trebui sa cititi asa...ca disperatii,dar totusi,macar o carte la 2 saptamani..hai la o luna.am observat ca multii copii de varsta mea nu sunt in stare sa citeasca nici macar 50 de pagini pe zi.de fapt asta e mult.Unii nu stiu nici sa conjuge un verb la conditional.Si cand te gandesti ca ei,cei mari,adultii,ne numesc viitorul.Ce viitor,cand multi din noi,sunt inculti.Da,inculti.Unii se pot numi asa.Unii nu stiu sa vorbeasca si sa scrie bine romana,,ce sa mai vorbim de engleza si franceza.Cunosc persoane care nu stiu nici macar sa spuna cum ii cheama in engleza.


Tot spuneti"vreau sa ma bucur de copilarie."A te bucura de copilarie nu inseamna numai a freca toata ziua tv-ul,calculatorul,sau a iesi toata ziua la plimbare"ca sa imi vada lumea hainele noi:)".N-aveti idee cat de multe se ascund dupa o coperte veche,dupa un titlu ciudat.Ati citit vreodata un roman de dragoste?V-ati bucurat de el atat de mult,incat sa incepeti sa plangeti?Ati tinut in mana un roman polistist..sau unul SF?Stiti sa va bucurati de o carte?

Nu,multi dintre voi nu stiti.putini mai pretuiti cartea.Tot ce conteaza pentru unii e frumusetea.Dar ia ghiciti:frumusetea e nimic fara creier:).

8 comentarii:

aNNa spunea...

foarte foarte foarte adevarat :x
cine nu citeste ii proooost :|
deci chiar nu stie ce pierde:-j
sau ii prost de pute:x k nah..saracu` vrea sa fie smecher si nu poate sa se preteze la cva atat de josnic..adik..cititu`..adik iti bati joc de ei?:-j


sau pur si simplu is lenesi de ..pff:))
si unii cum ca n`ar avea timp si nu pot..nu exista nu pot.ci nu vreau.

giuly spunea...

pff..o carte la 2 saptamani ?o carte sanatoasa se citeste cam in 3-4 ore.depinde de marimea ei

oricum,mie mi se pare cam putin o carte la 2 sapt..mai ales la o luna.in sfarsit...eu daca as putea,as citi tot ce imi cade in mana.dar am un prgram atat de l-) incat nu imi permit.
imi place postul asta.poate mai trezesti lumea

Unknown spunea...

frumoasa poza;;)

Kali spunea...

giuly,am scris asta pentru unu care nu citeste deloc.adik macar o carte la 2 saptamani!..
shi eu una citesc mult cand am timp liber.si mai alex,daca imi place cartea foarte mult,nu-i dau drumul din mana pana nu o termin;)

Unknown spunea...

cata dreptate poti sa ai...asa e...poti castiga foarte multe din citit.

bibi spunea...

da,asa e:)

DCTiron spunea...

adevăr grăieşte gura ta... din păcate :)

DeeD spunea...

din pacate e adevarat postu' tau . chiar zilele trecute ma gandeam ca in ziua de azi nu prea se mai citeste .. but asta nu inseamna ca cine nu citeste e prost :) . sunt oameni care au alte hobby'uri si alte preocupari ale timpului. si totusi lumea inca citeste . de drag sau nu citeste . totodata azi pe baza a multor carti sunt filme ..