sâmbătă, 21 martie 2009

Leapsa de la Miky

Eşti (ca blogger) la pescuit. Şi bei o bere, stai cu undiţa în mână, te uiţi la apă, apa se uită la tine (îţi dai seama că se uită la tine doar atunci când ai băut destulă bere) şi deodată muşcă. Te lupţi cu peştele, el cu tine, dar, tu fiind superior îl biruieşti. Dar ce să vezi? Nu se poate... E chiar peştişorul de aur. Şi vrea să-ţi îndeplinească 3 dorinţe. Care's alea trei dorinţe?
1.Sa fiu sanatoasa si eu si familia:)
2.Sa ma integrez bine in noua clasa pe care o voi avea la liceu
3.Sa nu imi pierd prietenii adevarati!
[Leapsa o ia..cine o vrea:)]

5 comentarii:

Irra spunea...

prietenii adevarati n-ai cum sa-i pierzi:)
tu primesti mereu leapsa...

Kali spunea...

atunci Irra,esti invitata mea:)[ia leapsa:>:D]

miky...si atat! spunea...

Vezi ca mai am o leapsa pe blog,poate iti place..:*

miky...si atat! spunea...

Pe unde ai disparut?Nik nou pe blog?Uite,ti-am dat o leapsa ,daca ai timp si vrei sa o iei.:*

andra. spunea...

3 dorinte?
1. sa il vad pe Alex.
2. sa stau cu Alex.
3. sa... stau cu Alex.

:)) ce poate face egoismul din om.