marți, 26 mai 2009

Leapsa:)

1.Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?
Macar sa il imbratisez:)

2.Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Cred ca as face tot ce nu am curaj sa fac acum,as incerca toate lucrurile de care imi este frica.

3.Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Nu cred:">

4.Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
Asta nu e intrebare pe care ar trebui sa mi'o puna cineva cu 30 de minute inainte sa plec la scoala ma:))Doctorul care a facut cea mai mare descoperire..[cred]

5.Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Ca au tinut la mine mult.

6. Dar pe piatră ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Ca am fost unica.

7. Când erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Intr'un timp stwerdeza,si cand am ajuns in clasa 1,doctorita.

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As incerca sa fac totul perfect,sa simt ca a meritat ca nu am esuat.

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Ca radeam mereu cu gura pana la urechi,ca scoteam mereu perle pe gura:)),ca eram minunata

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresă?
-Ce ai iubit mai mult pe lumea asta?
-Regreti ceva?
-Simti ca mori fericita?
Leapsa se duce la..cine vrea:)

2 comentarii:

Orry spunea...

:) mi-au placut raspunsurile!
Si cred ca toti - fara nici o exceptie - dorim ca cei pe care ii lasam in urma noastra, sa aprecieze sufletul ce tocmai s-a dus. Sa-i simta lipsa si sa-i spuna ca-l va iubi intotdeauna!

bia spunea...

bine ca vin:-??
:d