miercuri, 25 noiembrie 2009

Tema la romana.

  Sa fiu sincera,nu stiu exact cine sunt.De fapt,am doar o idee despre cine as putea fi,dar o idee pe care nu reusesc sa o conturez concret deloc.Sunt una din cele mai schimbatoare persoane care pot exista.Acum ma vezi plangand,acum ma vezi razand,si radiind de fericire.
  Sunt sincera,dar nu indeajuns de mult pe cat as vrea.Sunt sensibila deoarece plang mult,chiar si de la cele mai nesemnificative lucruri.Sunt visatoare,dar stiu cand sa ma opresc din a face asta,stiu cand sa ma trezesc la realitate,cand sa ajung iar cu picioarele pe pamant.Incerc sa tratez totul cu seriozitate,sa fiu cat mai ambitioasa si sa obtin ce imi doresc,chiar daca trebuie sa lupt mult pentru asta.Punctualitatea a inceput sa devina una din calitatile mele in ultimul timp,lucru cu care de altfel ma mandresc. Consider ca nu sunt o persoana extrem de sociabila,caci uneori sunt timida si retrasa.In schimb,sunt o persoana de incredere,pe care te poti baza mereu.
  Sunt incapatanata,dar nu mereu.Numai cand am momentele mele de..fata mofturoasa.Ceea ce nu imi place atat de mult la mine este faptul ca sunt suspicioasa.Mereu am indoieli in privinta anumitor oameni/fapte.Tocmai de aici cred ca se trage unul din defectele mele,si anume nesiguranta.Un alt defect este faptul ca am momente in care ma simt complexata de mine,de cum arat.Acesta este unul din lucrurile pe care incerc sa le schimb la mine,si pe care reusesc sa il fac,asta cu ajutorul prietenilor.
  ”Prietenii mei sunt povestea vieţii mele. Într-o mie de feluri au transformat limitele mele în frumoase privilegii şi mi-au dat posibilitatea să păşesc veselă şi senină prin umbra neputinţei mele.” (Hellen Keller)Da,prietenii sunt foarte importanti pentru mine..Fac parte din mine.Fara ei nu as fi eu in totalitate.
  Imi place mult sa citesc.Imprumut des carti,pe care incerc sa le citesc in timpul liber(pe care,insa,de cand a inceput liceul,nu il mai prea am).Mi-ar placea sa avem o biblioteca mai mare in oras,iar daca ar fi dupa mine,m-as muta in ea,si nu cred ca m-as plictisi.As avea o preocupatie serioasa chiar.La vara as dori sa fac voluntariat la bilioteca,pentru ca am auzit ca se poate.
  Sunt o fire destul de romantica pentru varsta mea.Probabil din cauza tuturor filmelor si cartile de dragoste pe care le-am vazut/citit.Nu sper la iubirea perfecta,deoarece ma indoiesc ca este atinsa de multe persoane,insa sper la o iubire..normala.O colega imi tot spune ca iubirea nu exista,ca este un sentiment oarecum inventat de oameni.Mereu o contrazic in legatura cu acest lucru,si incerc sa vin cu cat mai multe argumente,sa ii demonstrez ca se inseala,ca nu are dreptate.Pentru ca chiar nu are.
  Imi place sportul foarte mult,mai ales voleiul,pe care l-am practicat timp de 3 ani.De asemenea,imi face placere sa alerg vara,pe Faleza, dimineata,cand soarele poate sa imi mangaie obrajii,si sa ma incalzeasca.Iubesc marea,deoarece ma linisteste,imi ofera parca o siguranta de care nu o sa ma satur niciodata.
  Asta sunt eu astazi.Maine..e posibil sa fiu o persoana cu alte calitati si defecte.Dar importanta este ziua de astazi,nu de maine.

3 comentarii:

Irra spunea...

oh dar eu cred ca te cunosti foarte bine pt varsta ta.
adica daca ma compar cu tine, doar cand am dat de materia psihologie am inceput sa ma cunosc, adica acum.
oricum eram dornica sa "ma cunosc", insa am descoperit ca nu-mi place persoana mea:))
insa vreau sa zic ca ma bucur ca ai depasit etapa de "autocunoastere" in primul an de liceu. sincer iti zic e cea mai dificila parte
ah si... cred ca exista dragoste, dar nu toata lumea e capabila sa o aiba din anumite motive :-??

Sandra. spunea...

Ma regasesc in postarea aceasta.
Doamne, exact asa sunt si eu.
Cad dintr-o extrema in alta relativ rapid.
Niciodata nu am reusit sa corectez acest defect.

Anonim spunea...

o..k. that's me:))) my putin faza q volei'ul.. n'am jukt.. dar in mare pare se potriveste:))