duminică, 27 februarie 2011

Ma domina usor,usor..

"Am intrat in scara si a venit in fata mea.M-a luat in brate,apoi ne-am privit.Nu stiu ce spuneau ochii mei,dar ai lui exprimau multa dorinta.Primul nostru sarut a fost lung,asa cum mi l-a promis.M-a facut sa-mi doresc mai mult.A simtit asta si mi-a oferit mai mult.L-am muscat de buze si de atunci inima a inceput sa ii bata mai tare.M-a muscat de ureche usor,apoi mi-a desfacut geaca.Cum mi-a vazut gatul a inceput sa mi-l sarute,sa-si umble limba pe el.
Mi-a spus ca si'a amintit de provocarea pe care i-am dat-o cu o seara inainte asa ca m-a impins catre perete.A inceput sa ma mangaie pe spate,avea mana putin rece,dar am uitat imediat de asta.Il tineam strans,aproape de mine.Cand si-a bagat mainile in parul meu si m-a tras putin intr-o parte m-a sarutat si mai pasional.L-am impins in cealalta parte si am inceput sa-l sarut si eu pe gat.A spus ca ii place foarte mult asta,asa ca am continuat.
Am continuat asa mult timp..la un moment m-a rugat sa ii pun mana pe inima,sa vad cat de tare ii bate.Cred ca acelasi lucru facea si a mea."
Acum ca scriu retraiesc totul.Ma domina usor,usor....