joi, 5 mai 2011

Fragmente 4

"-In liceu eram cele mai bune prietene.Pe vremea puteai sa aplici la o singura facultate,examenele se dadeau in aceeasi zi.Eu am ales matematica cu psihologie,era intr-un singur oras.Ea a ales altceva..am nimerit in acelasi loc.In prima luna m-am suparat pe ea dintr-un motiv banal si nu ne-am mai vorbit.4 ani.Pe timpul facultatii ne vedeam  pe strada si nu ne salutam.Cand m-am intors acasa,m-a sunat si am iesit la o cafea.Au trecut 10 ani de atunci si inca suntem cele mai bune prietene.Da,a fost o pauza lunga,4 ani nu e putin deloc.Da,in prima perioada mi'a fost foarte greu,dar dupa mi-am gasit noi prieteni,am intrat in alte cercuri,totul a reintrat in cursul normal de plutire.
Nu stiu ce va fi la tine.Poate nu veti mai fi prietene.Poate va veti impaca.Poate doar aveti nevoie de o pauza.Nu numai ea,ci si tu.Sa va mai maturizati putin.
In orice caz,o sa fie bine.Tu esti puternica.ce trebuie sa inveti..este sa ai rabdare.Si sa nu mai gandesti asa de mult."

Niciun comentariu: