miercuri, 14 septembrie 2011

This morning


Este ora 7 fara 10.Mi-am facut geanta,ceaiul e pe foc,trebuie sa ma imbrac.In casa e putin racoare,e numai bine de stat in pantaloni scurti si un bigmen subtire pe tine.In boxe se aude relativ incet Coldyplay-Paradise iar eu am o stare linistitoare.Sunt singura acasa.
Mi-am amintit de ea.Cred ca era primavara si cand m-a vazut,s-a uitat putin la mine,si mi-a zis:
-Azi arati foarte bine.Emani ..energie.S-a intamplat ceva deosebit?
-Nu.Doar ca am fost singura acasa si mi-am organizat timpul cum am vrut.Asa incepe o zi buna pentru mine.
Asa incepe si dupa aproape un an o zi buna.Libertatea asta de dimineata,daca se poate numi asa,e printre lucrurile mele preferate.

2 comentarii:

Unknown spunea...

cat ador formatia asta :)

Kali spunea...

Si eu la fel!!