marți, 11 decembrie 2012

Tu.ce.lista.de.Craciun.ti.ai.facut?


Nu stiu ce am patit anul asta. Sunt mai nerabdatoare ca niciodata sa vina Craciunul. Imi sclipesc ochii cand vad brazii impodobiti prin magazine, instalatiile de la geamuri, cand aud copiii care merg spre scoala vorbind despre Mos Craciun, sau cand nimeresc la radio pe Magic Fm iar colindele nu se mai opresc.

Dupa ce termin cu notele la scoala,ma apuc de impodobit prin casa. Abia atunci nu am sa ma simt vinovata ca lenevesc in pat, uitandu-ma la Singur acasa si mancand portocale.


Lista de Craciun/vacanta.
Sa pun instalatie la biblioteca.Sa citesc "Fiul risipitor".Sa le fac cadouri prietenilor mei.Sa pun la posta scrisori pentru A,M si H.Sa fac lumanari din cojile de portocale.Sa vad filme de Craciun.Sa  merg cu colegii sa colindam profii.Sa le spun celor apropiati ca ii iubesc intr-un mod mai special.Sa impodobesc bradul cu sora mea.Sa ii fac o felicitare.Sa termin de impletit bratara.Sa mai fac una pentru Craciun.Sa strang bani pentru ziua mea.Sa il strang in brate pe S.Sa mai ies la dansat in Daily intr-o seara.Sa fac singura un tort.Sa fac ordine in sertarul de jos din dulap.Sa invat sa-mi impletesc singura parul.Sa-i fac lui S un CD cu melodiile pe care le ascultam vara.Sa fac un colaj cu pozele din Vama.Sa merg la fete si sa fac playback,sa am colindele pe telefon.Sa scriu pe blog despre toate astea.Sa il sarut pe S.Sa il mai sarut inca o data.Sa gasesc o modalitate sa ii fac pe colegi sa se inteleaga mai bine.Sa mananc mai multe bomboane la pregatire la bio.Sa ii fac clatite lui A.Sa scriu in jurnal ceva pentru tata.Sa fac poze in zapada.Sa postez zilnic pe 365project.Sa le urez tuturor de acolo Sarbatori fericite.Sa reusesc sa strang prietenii de ziua mea.Sa dansez toata noaptea cu ei.Sa ii vad pe verisorii mei.Sa ascult Magic Fm in fiecare dimineata.Sa citesc cartea de la SM.Sa ii multumesc lui C pentru ca a devenit un prieten atat de bun.Sa duc beteala la liceu pentru bradul din clasa.Sa am multa grija de unghii.Sa ajung la Gifts for strangers.Sa aprind lumanari in camera.Sa imi fac parul cret.Sa port rochita cu imprimeu de fulgi de nea.Sa fac fursecuri.



Scrie-mi si tu ceva.Ce ai de gand sa faci de Craciun?

Un comentariu:

Mihai spunea...

Eu imi fac singur cadourile de Craciun de cativa ani, lista nu o mai fac. Merg dupa ureche. M-am re-apucat de citit. Cred ca asta voi face de acum cand voi calatori pe undeva.