sâmbătă, 16 februarie 2013

Weekend? Ce weekend?

Obisnuiesc sa ma trezesc sambata si sa nu reusesc sa ma ridic din pat, pentru ca odata ce fac asta, trebuie sa incep sa-mi planific temele pentru weekend. Cred ca daca trebuia sa ma pregatesc numai pentru bac,nu aveam nici o problema.Timpul mi-l mananca pregatirea pentru admitere.Azi si maine am atat de mult de scris si de invatat,ca nu stiu daca reusesc sa fac tot nici daca nu dorm deloc.

Joi am dat simulare la chimie. Cu tot cu camere. Incerc sa-mi dau seama care a fost marele tam-tam cu stresul provocat de ele.Pe mine nu m-au deranjat deloc. Nici nu am simtit ca sunt acolo .Ai invatat ,scrii. Nu ai invatat, te uiti la camere si pretinzi ca esti stresat de ele. Asta e concluzia la care am ajuns.

De ceva timp stau singura acasa cam..toata ziua. E ciudat. Ma simt de parca nu mai locuieste nimeni cu mine. Incep sa-mi repet lectiile cu voce tare,doar ca sa nu mai bantuie linistea in casa. Mi-e dor de zilele in care apartamentul era plin. De cativa ani incoace s-au schimbat atata de multe incat nu mai recunosc atmosfera in care treaiesc. E totul diferit.


A ne-a facut o surpriza si a venit de la Bucuresti. Diseara ies cu ea. Abia astept sa o iau in brate.

Am pus si o melodie primita de la o prietena.Ma calmeaza.


Ps.Mi-e dor de o discutie cu P.De o ora in care sa ma regasesc.

Un comentariu:

Adina Ioniță spunea...

Peste un an o sa ti se para floare la ureche bacul pe langa stresul din sesiune.
Multa bafta la examene!