sâmbătă, 23 martie 2013

Nunta in decembrie-Anita Shreve

Astazi revin pe blog cu recenzia unei alte carti din cadrul  campaniei vALLuntar . Am ales Nunta in decembrie, scrisa de Anita Shreve. Sa fiu sincera, cred ca asta e una din acele carti pe care am ales-o pentru coperta si pentru titlul care m-a atras..in mare parte pentru ca si eu sunt nascuta in decembrie.

A fost o lectura placuta cu siguranta. E genul de carte care merita citita intr-un weekend, cu ceaiul in partea dreapta si o ciocolata mare in stanga.
Cartea este impartita in trei zile: vineri,sambata,duminica,desi toate lucrurile petrecute in carte par a avea loc in 27 de ani,timp in care personajele nu s-a mai intalnit. Povestea are loc in Massachussets, unde Bill si Bridget, 2 fosti coelgi de liceu, isi organizeaza nunta la care isi invita si fosti colegi. Bridget este bolnava de cancer, fapt pentru care nu este inteleasa de ce vrea sa duca la capat aceasta casatorie. Nunta are loc la hanul Norei, care si-a pierdut recent sotul. Harrison, care aparent are o viata fericita, o iubeste pe Nora in secret inca din perioada liceului. Agnes, aparent o simpla lesbiana, se dovedeste a fi amanta unui profesor din liceu. Rob, homosexualul grupului, apare la nunta impreuna cu iubitul lui, iar  Jerry are o viata cam "defectuoasa", in care intra o relatie nu prea buna cu sotia lui, dar si un copil bolnav de autism.
Cele trei zile petrecute impreuna scot la suprafata multe lucruri care poate inainte erau neclare. Personajele se regasesc din nou si petrec cu siguranta un weekend de neuitat.
Va las cu acest suspans, tocmai pentru a citi cartea.

Am sa revin si cu cateva citate care mi-au placut..Spor la comentat! :)

2 comentarii:

Nicoleta Grófová spunea...

M-ai facut curioasa...si daca mai am nevoie si de ciocolata si de un ceai...gata, cartea a mea va fi.Nico

Anonim spunea...

Am ameţit numai citind câte o frază despre fiecare personaj! :)) Mă gândesc cum o fi cartea... Hai că m-ai făcut curioasă!