luni, 31 ianuarie 2011

Party

"Nu il  mai vazusem pana atunci.M imi povestise de el de vreo 2 ori,dar uitasem,probabil nu eram atenta.Era dragut,parea cumintel,la locul lui..Nu prea iesea in evidenta,dar parca ar fi vrut sa o faca.Am vazut ca se uita la mine;i-am cautat si eu privirea de vreo 2 ori,dar dupa ma uitam repede in alta parte.Am dansat toti in seara aia.Aveam si destul de multa bautura,dupa un shot de tequila eram mai incantati de orice.Pe la ora 1 majoritatea eram bauti sau cel putin ametiti.Dansasem cu el foarte mult.Eram cu siguranta mult mai treaza decat el.Ne-am asezat pe un fotoliu si ne-am sarutat,apoi am inceput sa vorbim.Nu-mi amintesc bine ce mi-a zis,dar la un moment mi-a soptit la ureche-Esti foarte draguta,eleganta,inteligenta,se observa asta.Esti exceptionala.Crede-ma.Dar eu inca o iubesc pe ea.Nu am putut sa o uit.M-am ridicat si m-am dus in alta parte.Am mai baut un shot si dupa am dansat.Alta s-a dus imediat la el si in restul serii s-au sarutat.Am ajuns sa rad de el,nu mai era lasat in pace,la un moment am vazut ca vroia sa scape de ea,si nu stia cum.Am zis ca nu-mi pasa de nimic,era prea amuzanta situatia.Cel putin pana in momentul ala ma simtisem foarte bine si ma distrasem.Nu stiu cate si-a mai amintit dimineata,nu am vorbit mai deloc dar parea foarte rusinat.Deci.Ce a fost asta pana la urma?"

Niciun comentariu: