vineri, 7 octombrie 2011

Diferit.

Sunt obisnuita cu altceva.Azi a fost atat de diferit..Si desi nu aveam timp de gandire pentru altceva decat ce-mi necesita atentia atunci,tot imi faceam.Si asta doar ca sa ma gandesc ca ea nu m-ar fi zis asta,ea sigur ar fi reactionat altfel,ea cu siguranta nu ar fi inceput ceva cu ce"nu stiu cum sa explic..".
Ideea e ca macar a fost folositor.Adica azi sunt bine..Nu stiu ce va fi maine,voi reveni cu siguranta la starea mea naturala,dar cel putin acum sunt ok.
Mi-a dat de inteles ca ce mi se intampla e absolut normal,am tot dreptul sa simt tot ce simt.Asta m-a mai linistit putin.
In ultimul timp mi-am tot repetat in minte faptul ca ceilalti ma vad ca si cum as fi trecut peste..Si mi-am dat seama ca chiar se intampla asta,dar ca e vina mea,pentru ca asta dau de inteles.Pentru ca refuz sa mai fiu vulnerabila .Nu prea stiu cum sa schimb asta,dar daca ma mai interiorizez mult ..nu va fi de bine.

"Te-am considerat o fire foarte puternica la prima vedere.Acum ca te-ai deschis asa pari mult mai umana.Vulnerabilitatea asta m-a facut sa te privesc ca pe un om si mai deosebit"

2 comentarii:

Suflet de curva spunea...

e bine ca ni se intampla si lucruri diferite..

Kali spunea...

Hm..da..dar depinde daca ne fac bine sau nu:)