marți, 4 octombrie 2011

Vesnica raceala.

Obisnuiesc sa racesc maxim de 2 ori pe an.Si niciodata nu incepe de la mine.
Nu stiu care a fost primul din clasa,cert e ca s-a extins super repede.Sa nu mai zic ca in jurul meu era un cerc de bolnavi..Si cum am vazut la mijloc,m-am pricopsit si eu.Asa ca acum nu uit servetele niciodata,ma trezesc vorbind cu o voce ragusita si mai si tusesc.Macar de-as sta toata ziua in pat,as sti o treaba.Insa am liceul si in perioada asta chiar nu-mi pot permite sa lipsesc.

Azi am facut o pauza de la tot,m-am oprit la Humanitas si o ora m-am pierdut printre randurile unei carti de psihologie.Mai fac asta de 2 ori ca sa o termin.

3 comentarii:

Unknown spunea...

insanatosire grabnica>:D<

Kali spunea...

Multumesc:*

Kali spunea...

3 shoturi de tequila si nu am mai fsot racita 2 zile.Azi e a 3-a zi si a revenit.