marți, 20 decembrie 2011

Puterea atractiei.

Banuiesc ca ati auzit de film.Stiu ca e destul de vechi,dar eu l-am vazut abia anul trecut..Sau anul acesta pe la inceput,nu mai stiu sigur.Am ramas cu un gust curios dupa:nu stiam daca sunt sau nu de acord cu el.Dupa lungi discutii cu cativa prieteni am decis sa abandonez ideile care imi treceau prin cap,pentru ca nu ajungeam nicaieri.

Astazi am fost intr-o mica-mare nevoie de bani.Si va zic sincer ca minim jumatate de zi m-am gandit numai la asta.Iar seara am primit un cadou de craciun(Daaa!!A venit un Mos Craciun pe la mine mai devreme)care includea si o suma de bani.Acum,sa ma gandesc asa,care era probabilitatea sa-mi primesc cadoul fix astazi?

Deci,revin iar la intrebare:exista cu adevarat puterea atractiei sau nu?


Siii o melodie pe care nu prea pot sa mi-o scot din cap:

Niciun comentariu: