miercuri, 19 septembrie 2012

As fi vrut..

As fi vrut sa iti spun ca te iubesc. Si ca nu stiu ce de fac asta, pentru ca nu ai nimic special. Si totusi..ceva ai.
Eram la concert la Horia Brenciu si as fi vrut sa iti soptesc asta la ureche..dar in loc sa vorbesc, te sarutam cu dragoste.

Azi ma gandeam la tine dimineata..si dupa te-am uitat. La 6 dupa-amiaza m-am trezit din somn si mi-am dat seama ca tu ai ajuns deja in Londra. Nici macar nu mai esti in acelasi oras cu mine.
Stiu, am sa te uit. Am sa te inlocuiesc. Or sa vina altii mai buni.Dar pana atunci...lasa-ma sa sufar putin. Ca sa pot sa ma ridic dupa si sa am mai multa forta.

Si totusi, daca ti-as fi spus ca te iubesc, probabil te-ai fi indepartat.Deci am facut bine ca am tacut..te-am mai tinut langa mine putin. Am mai fost fericiti o perioada.

A fost o vara scurta.Am stiut ca se va termina si vei pleca si ne vom desparti, dar nu am simtit cand a trecut timpul. Parca ieri am iesit si am stat 2 ore de vorba in leagan si dupa m-ai sarutat in masina cu pofta.
Mi-e dor de muzica ta si de cd-urile tale. Mi-e dor de tine.
Dar o sa-mi treaca.



2 comentarii:

Unknown spunea...

Poate se va intoarce...

Unknown spunea...

"Daca il iubesti, lasal sa iubesti."
Asta nu este un sfat despre cum sa pierzi ci mai mult o dovada a iubiri lipsite de egoism.