duminică, 4 noiembrie 2012

M-am trezit pe la 7 jumatate..Liniste totala in casa. De 2 zile sunt singura,mama e plecata la tara.Se intoarce in dupa-amiaza aceasta..
Vineri noaptea am reusit sa racesc. Am facut-o eu pe "frumoasa" si m-am imbracat in fusta si o geaca destul de subtire.Era cald cand am plecat ,dar cand am iesit pe la 2 noaptea de la concert, am inghetat imediat. Afara batea vantul si mai era si ceata.

Azi mi-am facut o omleta si dupa am venit la calculator cu o cafea. Mi-am adus aminte de vocea mea si am vorbit putin..Nu am cea mai senzuala voce cu siguranta. Mama nu o sa fie prea fericita sa ma auda.

A naibii de repede trece timpul..Acusi se termina semestrul asta scolar, acusi fac 19 ani..Macar de-ar veni odata admiterea si bacul, sa stiu ca am scapat de ele si ca pot sa fiu linistita.

Ca sa vedeti cum arata o zi din weekendul meu..Azi am de scris la mate/romana/chimie si de invatat la biologie/chimie..Se anunta o zi cu multe caiete si multe cereale..Sa nu mai vorbim de ceaiuri! :)




Niciun comentariu: