luni, 15 august 2011

Trebuie sa scriu din nou.

Nu vreau sa nu-mi mai amintesc ultimele clipe  petrecute cu el.Trebuie sa am insemnat tot pe o agenda.
Azi mi-am deschis jurnalul,nu am decat propozitii scurte si pline de durere sau lungi dar..care nu prea au sens,probabil plangeam cand le scriam si nu eram cu gandul acolo.Dar am putut sa il deschid.Aveam acolo si postarile de pe blog,nici nu-mi amintesc cand am gandit ce era acolo....
Maine imi iau noua agenda,ma duc intr-un parc si imi pun toate amintirile acolo legate de el.Cu lacrimi,fara,nu ma intereseaza,vreau sa ma oblig singura sa fac asta,dupa nu voi mai reusi sa stiu toate detaliile perfect.
Am nevoie de asta.

2 comentarii:

Unknown spunea...

iar el se va bucura daca vei face asta, pentru ca te va vedea:*

Kali spunea...

Sper sa se bucure..:)