sâmbătă, 6 august 2011

Eu nu mai am speranta in tara mea.

Nu ne-ati spus ca nu e bine sa visam sa fim adulti.Ca lucrurile nu stau chiar ca in visele noastre.Ca atunci cand esti mare ai probleme si griji importante.Ca atunci cand cresti suferi si inima te doare atat de tare incat vrei sa ti-o smulgi din piept.Ca lumea este rea.Ca timpul trece greu si te macina usor.
Nu ne-ati spus.Ati mintit prin omisiune.
Secundele,minutele,orele trec pe langa noi..in timp ce nu facem nimic.Ne uitam in jur si toti se misca,numai noi stam pe loc.
Nu-mi mai place Romania.Inainte ii judecam putin pe cei care o vorbeau de rau;eu nu fac asta,dar totusi nu ma mai simt comfortabil aici.
M-am saturat sa aud la Tv numai stiri despre coruptie,despre crime,despre tinere care raman insarcinate la 13 ani,despre autostrazi care se construiesc in ani de zile,despre presedinti mincinosi.Tara mea..nu mai e ce a fost odata,si cu greu va ajunge iar pe linia de plutire.
Degeaba incercam sa facem pasi marunti,suntem mici si nu avem nici o influenta.Ne rad in fata toti,apoi ne fura de bani.
Am ajuns ca toti prietenii mei:VEAU SA PLEC DE AICI.PENTRU CA EU NU MAI AM SPERANTA IN TARA MEA.Si vreau sa am un viitor.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Aceeasi parere o am si eu... As vrea sa plec in Anglia la facultate

cinefilul spunea...

Eu spun ca tara e OK, lucrurile pe care le vezi acum, se intamplau si in urma cu 25 de ani. Insa nu se stiau, ramaneau ingropate.
E OK sa te cari, asa poti sa spui ca abandonezi, alegi o cale mai usoara, fugi de lupta.
Se poate razbi si aici, mai greu, dar se poate.
Apoi, daca si voi plecati, unde mama zmeului vom ajunge?

Kali spunea...

Nu stiu unde vom ajunge.Inainte vroiau sa plece atat de multi tineri?Pentru ca acum asta vor toti.Dei tara a ajuns mai rau.

cinefilul spunea...

Inainte plecau. De fapt, atunci mai mult fugeau. Acum, parerea mea este ca au vazut dstul si ca ar trebui sa vina sa puna umarul. Insa asta... nu cred ca se va intampla.

Kali spunea...

@Cinefilul:Din pacate ai dreptate,asta nu se va intampla.