marți, 9 octombrie 2012

Am facut-o mandra

-Si..de ce ai venit azi la mine?
-Sa mai vorbim despre facultati.Cred ca am ales Farmacie. Am inceput sa ma pregatesc pentru admitere..O sa dau la Bucuresti. Este greu, dar au putut multi inaintea mea si vreau sa cred ca si eu pot.
-Deci te-ai decis. Ma bucur tare pentru tine...Si cred ca ti se potriveste. O sa poti lucra si singura, sa produci, sa cauti, sa afli, cum iti place tie, dar si cu alte persoane. O sa imbini lucrurile astea. Oricum, tu te poti descurca in orice situatie.
-De ar fi asa..Ar fi bine. E vorba de multa munca. Sunt in stare, dar ma simt putin coplesita.Probabil asa e la inceput.
.
.
.
.
-Si..despre ce vrei sa mai discutam?
-Pai..In principal vroiam sa atingem topicul 'facultati'...Mi-e dor de vara. Am avut o vara frumoasa. Am fost la mare, am gustat libertatea...
.
.
.
.
-Deci..azi nu ai venit sa imi ceri ajutorul. Azi ai venit sa-mi spui ce mai faci. Sa-mi impartasesti optimismul tau. Ma bucur enorm. Primesc un feedback de la tine care ma face sa cred ca munca noastra de pana acum a dat roade.
Si..Avea ochii putin rosii. Se vedea ca e mandra de mine.Astazi mai mult ca niciodata.

Si ce dor imi era de mirosul ala de cafea..

Niciun comentariu: