luni, 1 octombrie 2012

Stateless - Bloodstream

Inchid ochii si ma vad in bratele tale.
Mereu te jucai cu degetele mele si dupa ma sarutai delicat pe gat. Adoram sa-ti simt buzele pe gat. Ma treceau fiori infiniti de placere. Ma faceai sa vreau mai mult si sa nu te las sa te opresti.

Mai stii seara cand m-ai dus in parcarea de langa Gradina? Nu-mi place orasul nostru deloc...dar luminile alea..te faceau sa te indragostesti de el. Ma cucereai in fiecare zi cu muzica pe care o aveai in masina. Prostutule, si acum zambesc cand imi amintesc cum ai varsat Cola pe tine si cum nu ma mai opream de ras. Si tu..tu erai ingrijorat de reactia tatalui tau cand va vedea masina.

Banca din T, de sub salcii, a devenit una din preferatele mele. Pierdeam timpul acolo vorbind despre viitorul fiecaruia dintre noi. Nu existam in viitorul celuilalt, dar eram fericiti.Si nu dadeam importanta altor lucruri.

In sambata aceea am racit pana sa imi dai bigmenul tau. Nu te credeam genul tipului care sa faca asta, stiam ca mereu tii la comfortul tau si abia iti trecuse si tie raceala. Cand am ajuns acasa am ramas tintuita pe scaun, ascultand Stateless-Bloodstream ..vroiam sa-ti pastrez parfumul cat mai mult.

Stiu ca nu te mai am. Iti mai duc dorul doar ocazional. Doar ca vreau sa pastrez aici cateva clipe petrecute cu tine.

Un comentariu:

Andra spunea...

it's loike you`re telling my story ...