joi, 12 februarie 2009

succes.


Uneori,ma uit inapoi.La bune,la rele,la tot ce am facut.Nu sunt multumita complet.Nimeni nu cred ca este multumit..Total de trecul lui.
As fi vrut sa nu fac anumite lucuri,as fi vrut sa nu am atat de multa incredere in unele persoane,sa nu-mi fi deschis sufletul in fata lor,sa nu fi spus acele lucuri..sa nu fac multe.
Si totusi.am ajuns aici.si,nu imi este atat de rau.Am pierdut unele prietene,dar am castigat altele,mai bune.Am spus unele lucuri,si am facut anumite fapte,pe care insa acum cred ca le-am indreptat,ceea ce ma face sa ma simt mai bine.
In aceste zile,mi-am dat seama ca trebuie sa ma bucur de tot ceea ce am,de toti oamenii de langa mine.Ca trebuie sa apreciez orice..ca chiar ar trebui sa ma bucur de fiecare clipa ca si cum ar fi ultima.Cazul ei m-a emotionat.trebuie sa fie tare sa continue.Nu cred daca as fi fost la ambitioasa precum ea.Se lupta sa traiasca,si nu e usor.Totusi,incearca sa se bucure de tot.


[si pentru tine,domnule,spre sa iesi bine din operatie.succes!]

5 comentarii:

Hălăţel spunea...

Nici nu trebuie sa te gandesti la trecut.Am incetat sa fac asta.Deja m-am saturat sa-mi reprosez ca de ce am facut aia,de ce am facut ailalta..dar p-aia de ce n-am facut-o..si tot asa.Si asta chiar nu ma ajura cu nimic.
Traiesc azi..traiesc ce am.Poate ca nu-i intotdeauna ce-mi doresc..dar asta e.Pot schimba,daca vreau si daca incerc..si mai ales..daca CRED!
Si eu cred.:)

Hălăţel spunea...

16:)
u?

Hălăţel spunea...

multumesc
si mie imi place foarte mult cu scrii tu.:D
am citit cateva de pe blogul tau si nu a fost nimic care sa nu-mi placa.
eu am blogul din decembrie,deci nu prea stiu cu ce se mananca.si nu cunosc mai pe nimeni pe aici.
eu doar scriu:D si..atat
de citit,nu prea citeste nimeni:))

Anonim spunea...

ahh :X:X e super cartea :X:X .. eu am citit ff multe carti de.ale lui dar unsprezece minute e prea dragutza^^ ....si apropo .. imi place ultimu comm al mariei :D .. >:D<

Anonim spunea...

trecutul e cel mai pacatos.. de foarte multe ori m.a tinut pe loc in prezent... pur si simplu trecutul pentru mine este ca o stampila cu cerneala neagra care abia se mai curata .. chiar si acum sufar .. tot din cauza trecutului .. si astept sa treaca timpul .. le va favoriza pe toate ... ai grija TU de tine .. e cel mai important lucru ... daca nu ai tu grija de tine .. atunci cine >:D<.. te.am pupat[:d]