luni, 3 august 2009

Nimic.

A abia a venit de la antrenamente,se culca.
B e afara cu gasca.
C nu are chef,sta la comp.
D pleaca maine la mare.
E mananca,si sta la masa cam mult.
F e la tara.
G se pregateste de "o petrecere in pijamale".
H nu sta in oras cu mine,ca si I.
J e la munte.
K sigur sta in fata oglinzii aranjandu'si parul.
L are telefonul inchis.
M e la Cluj.
N e la Bucuresti.
Si pot sa scriu tot alfabetul:)Faza e ca nu am cu cine iesi afara.Efectiv,toata lumea e ocupata.
Tot ce am luat de la biblioteca am citit.Adica tot.Nu mai am nimic.Si cartile pentru liceu sunt extrem,dar extrem de plictisitoare.
Am jucat 3/4 din jocurile de pe hi5.Daca mai deschid iar pagina de la hi5 s'ar putea sa lovesc ecranul.
Am terminat toata ciocolata si toata inghetata pe care o am in casa.Mai sunt niste biscuiti,pe care ii mananc doar cand nu mai am ce.Cred ca o sa caut punga.
Toate filmele din calculator sunt vazute.Si daca ma pun sa iau unul de pe dc++,cred ca o sa dureze minim[in cazul cel mai fericit] jumatate de ora.
Nu ma culc.E luni,e ora 8 jumate.Nu am inebunit.Si oricum,la 11 incepe Minti Criminale.
Cred ca ma apuc de curatenie[care este deja facuta.]
A...Si acum cateva secunde am auzit ceva zgomote prin casa.Si le'am auzit foarte bine.Si da,sunt singura acasA:)
ps:E ora 9.A a hotrat sa iasa afara cu mine.Barfa,ras,si iar ras.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Nici eu nu prea am cu cine să ies pe afară.. Ieşi cu mine? :X :))

Kali spunea...

Bine.hai sa iesim online la plimbare:))