duminică, 20 decembrie 2009

Dadacul.Holly Peterson

"...in schimb,ma gandeam la felul in care mirosea Peter:puternic,transpirat,activ,musculos,ca un nectar masculin.Nu imi puteam controla sentimentele pentru a-l ignora.Ma facea pur si simplu fericita.Nu puteam nega acea certitudine naturala si crescanda.
Imi aminteam cum se juca pe parul de dupa ureche inainte sa spuna ceva serios,felul in care mergea,degetul lui mangaindu-mi palma.Am inchis ochii si mi l-am imaginat intins langa mine,cu capul sprijinit intr-un cot si unul dintre genunchii lui tinandu-mi ferm piciorul.Odata l-am vazut pe jumatate dezbracat cand se schimba de tricou.Era bine facut,dar nu foarte lucrat,si avea o portiune mica si sexy de par in mijlocul pieptului.
Am luat o gura de vin rece ca sa ma racoresc.Era al dracului de mine sa fiu singura in pat.Am pus capul jos si am inchis ochii.
Apoi m-am gandit putin la Peter si am decis ca nu imi doream sa ma racoresc.Asa ca am petrecut o seara placuta cu mine insami."

Un comentariu:

Cris spunea...

Fantastic mai imi place cum ai scris! Descrierea ta a barbatului se potriveste incredibil de bine cu scene din experientele mele. :) M-am regasit, pur si simplu. Incendiar de dulce, groaznic de teribil de greu sa-i rezisti!


O zi buna, spumoasa!

Crisa