marți, 26 ianuarie 2010

Leapsa.

1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Nici una nici alta.De obicei nu gasesc semnul de carte,asa ca incerc sa tin minte pagina.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?

Da.Chiar 3.La masura 12 nu esti grasa,Ghid lunar de shopping si stil,si Delir.

3. Citiţi în baie?

Da,uneori.:">

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?

Aaaah.Cred ca m-am gandit.Despre..mine?

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

Ce colectii?
6. Care este cartea preferată?

Nu am una preferata.Dar imi plac extrem de mult:Dadaca,Scrisoare de dragoste,Dama cu camelii.


7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da,imi place sa le recitesc,mai ales pe cele de dragoste,care mi-au placut cu adevarat.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Mi-ar placea sa ii intalnesc pe unii..Ce le-as spune?Nu stiu sigur.Cred ca i-as intreba de unde s-au inspiratcand au scris cartile.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Da.Uneori o fac prea mult chiar:)).Cu prieteni/prietene.Spun tot,tot,tott,sau numai incep sa povestesc,pentru ca mai apoi persoana respectiva sa imi spuna sa tac,pentru ca vrea sa citeasca cartea.

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Paaaii.Mai umblu pe bloguri/site-uri,si citesc unele recomandari ale cartilor,sau aflu de ele de la prieteni.Sau pur si simplu le vad la biblioteca si le imprumut.

Hmmm..
11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Nu spun una anume,ci spun cele 4-5 carti scrise de Sophie Kinsella.Pe mine ma aduc intr'o dispozitie extrem de buna mereu.

12. Care este locul preferat pentru lectură?

E la fel de bine si pe balcon,si in pat,si pe o banca,in parc.


13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

In liniste.

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Nu.Nu am rabdare.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Le imprumut mai pe toate.

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?

Pentru mine?Ceva unica,special.Sunt..ca niste persoane asa.Pot sa ma binedispuna,dar si sa ma aduca la lacrimi.

4 comentarii:

Iulia spunea...

Ma bucur ca ai facut leapsa. :">
Si trebuie sa-ti multumesc ca-mi vizitezi blogul, doar asa ce mai afla si Andreea ce am scris pe acolo.

Andrei Enea spunea...

pe faleza.in galati

ale4them spunea...

ceva ponturi despre cum reusesti sa tii minte ultima pagina pe care ai citit-o?

or you are a little elephant called Napoleon?

Kali spunea...

I'm not a little elepahtn called Napoleon:))
Pur si simplu cand iau din nou cartea in mana,imi amintesc la ce scena din carte am ramas,si imi vine si numele paginii in minte:D