joi, 27 mai 2010

S'a cam..terminat.

Si mie mi'e dor.Desi abia s'a terminat.
Astazi ii ascultam,spuneau ca in cele 2 luni in care nu s'au vazut,toti au cam fost melancolici.Asteptau joia cu nerabdare de obicei,numai pentru asta.Acum venea joia dar nu si..evenimentul.Asa ca se intristau.
Eu asteptam o noua saptamana.Nu aveam o zi exacta.Totusi..in 4 luni incepe un nou joc.Sunt curioasa cum va fi,caci se vor schimba regulile jocului.Totusi,in acelasi timp,se poate sa mai incerc si jocul vechi.Depinde de mine.
Oricat de ciudat ar fi,mie imi cam dadeau lacrimile cand o ascultam.Dar m'am abtinut,nu vroiam sa plang.Acum nu mai sunt atat de slaba,acum sunt mai puternica.Mai am de lucrat..insa dupa cum mi'a spus,sunt pe drumul cel bun.
"-Zambesti mai mult.
-Se poate..si eu mi-am dat seama de asta.
-Chiar o faci.Te-am vazut mai mult zilele astea,de cand cu proiectul,si esti plina de viata.
-Multumesc.Probabil pentru ca am de ce".

"-Nu mai pune totul pe noroc.Ar insemna ca toti au noroc,dar nu au toti.Tu ti'l faci.La ce altceva ar trebui sa te gandesti?
-Hm..Ca eu am facut totul?Ar trebui ca dupa sa imi asum meritele deci.
-Bravo!Te aplaud.Da,te aplaud,meriti,asta vroiam sa aud de la tine.Primul pas e facut.Si l'ai facut singura.Bravo!
-Asteptati de mult sa spun asta?:))
-Intr-un fel,da.Mi'a facut placere sa te cunosc.A fost o relatie speciala.Mi-ai spus ca ai invatat multe de la mine,dar sa stii ca si eu am invatat de la tine.Mi'ai aratat o alta fata a modestiei.Mi'ai aratat ca o persoana poate deveni puternica si singura."

Niciun comentariu: