sâmbătă, 18 decembrie 2010

rhehhjurthyd

Mereu am asteptat revelionul cu sufletul la gura,pentru ca stiam ca este ziua mea.Primeam o tura de cadouri de Craciun de la mos,dar cel mai incantata eram de cele de la prieteni.
Uneori regretam ca atunci imi sarbatoream ziua de nastere,tin minte ca nu veneau multe persoane tocmai pentru ca erau sarbatorile si erau plecate.In clasa a doua mi'am facut ziua cu o singura colega.E amuzant acum ca imi amintesc.Noi doua in sufragerie,la o masa micuta,ne aducea mama mancare,dupa faceam pauza si jucam Metropoly..:))
E primul an cand nu o sa imi fac ziua.E ciudat.E ziua pe care o astept atat de mult,si nu mi-o sarbatoresc.De prin vara umblam pe Facebook cu statusuri gen:150 days.Si tot asa.
Of.Srabatorile astea nu or sa fie chiar cele mai frumoase.
E clar ca au fost altele muuult mai bune.Nu ma simt rau pentru ca nu primesc cadouri.Dar sentimentul ala de a fi cu cei mai apropiati prieteni in ziua aia pentru mine este destul de unic,si de intens.
ps:de acum nu mai pun titluri la posturi.ci doar niste litere la nimereala.

Un comentariu:

bibi spunea...

Eu nici o data nu am fost incantata de ideea de a-mi face ziua.:d Prefer sa stau in pat si sa ma uit la un film impreuna cu iubitul meu:))