duminică, 6 martie 2011

I was afraid..and it happened

-Mi-e dor de tine dragul meu..
-Eu nu sunt drag nimanui.
-Nu?Mie imi esti.
-Nici tie,nici alor mei.
-De ce zici asta?
-Pentru ca stiu.
-Hm..nu poti sti cu adevarat ce simt cei de langa tine.
-Ba da,se simte.
-Atunci in privinta mea te inseli.
-M...
-Da O?Am spus doar ca imi esti drag.
-Iti sunt,dar,doar atat.
-De ce esti asa?
-Asa..cum?
-Nu stiu..rece.
-Pe langa faptul ca nu ma simt deloc bine fizica,e si faptul ca sunt trist..
-De ce trist?Cand ti-am spus ca imi este drag,m-am gandit ca o sa te simt macar putin mai bine.Nu ca o sa imi raspunzi asa de rece.

-Ai iesit?
-Mai sunt.Nu ma intelege gresit..
-Atunci spune-mi tu..cum ar trebui sa te inteleg.
-Nu ma poti intelege.
-Nu ma subestima.
-Pentru ca nici eu nu ma pot intelege.

Niciun comentariu: