marți, 19 aprilie 2011

Boy, I've knocked you down.

-Si..ce facem?
-Ne plimbam azi.
-Doar atat?
-Probabil..vedem noi dupa.Mergem prin centru?
-Nu..e prea multa lume,sunt si obosit..hai pe aici.
-Bine.Facem cum vrei dar nu o sa vorbesc cu tine pentru asta..(Nenorocitule,nu vrei sa ne vada ea nu?)
-Nu e nimic.
Fredona o melodie de 2 bani pe drum.Am ajuns la o banca si ne-am asezat.
-Esti foarte sexy astazi..pacat ca nu ti-ai pus si rochita.
-Eram cam frigut afara.(Normal ca arat bine.Am vrut sa iti arat ce ratezi).
Mi-a sunat telefonul si am vorbit cam 2-3 minute.Se uita curios la mine,dar nu ii raspundeam din privire in nici un fel.
-Cine era?Un prieten..?
-Da.M.Il stii nu?Ai fost cu prietena ta la ziua lui.
-Da.
-Asa,si o spui atat de calm nu?Nu ti se pare nimic in regula?Ah da,apropo,am auzit ca faceti 2 luni saptamana asta.Aniversare placuta.Daca calculez bine,erai cu mine cat erai si cu ea.
-Nu este adevarat,incurci datele.
-Chiar asa?Eu nu as fi atat de sigura.Esti un nesimtit.Crezi ca te poti juca cu 2 persoane in acelasi timp?Si crezi ca totul este in regula?Nu este asa.
-Stai putin..de ce spui astea?
-Esti incredibil.Serios.Si acum o faci pe nevinovatul.Cum poti fi asa?
-Si acum ai de gand sa strici tot?
-Eu sa stric?Ce sa stric?Tu ai facut toate magariile astea..
-Si acum ce spui,ca eu am stricat ceva?Spune-mi ce am facut.Spune-mi.
-..Stii,inca ma gandesc daca sa vorbesc cu prietena ta sau nu.
-Nu ma intereseaza.
-Bun.Daca e pe asa,eu am plecat.Nu mai avem ce discuta.
M-am ridicat de pe banca si cu un pas putin grabit m-am indepartat de el.Ma striga.Probabil se gandea ca ma voi intoarce sa vorbesc cu el.Nu am facut asta.Am mers in continuare.Cand a vazut ca nu raspund a alergat spre mine,a venit in fata mea,incercand sa ma tina pe loc.
-Stai putin.Vreau sa vorbim.Imi cer scuze.
-Chiar nu am nevoie de scuzele tale.Mi-a trecut de tine.Sincer.Zilele astea am fost atat de draguta doar pentru ca am vrut sa te scot afara,sa iti spun in fata ce cred.Nu vroiam sa o fac nici la telefon nici pe mess.Si nu a fost foarte greu.Putin flirtat si gata,ti s-au aprins iar calcaiele.
-Nu e asa.Pur si simplu am ales-o pe ea.
-Da?Serios?Deci ti se pare normal sa fii cu 2 fete in acelasi timp,ele sa nu stie asta,si dupa sa alegi una pur si simplu?Lsa-ma sa plec.te rog.
-NU vorbi cu ea..nu vorbi cu ea..
Si am plecat.Tot continua sa ma strige,nu m-am intors.
Sunt mandra de mine.Am reusit sa ii spun in fata cat de nerusinat este.

4 comentarii:

Irra spunea...

pacat ca-s prea multi ca el. sunt mandra de tine si eu :) >:D<

Unknown spunea...

bravo :)

Iulia spunea...

stii..uneori se intampla ca persoanele la care tinem sa faca alegeri total diferite fata de ce asteptam de fapt. nu e de condamnat nici el, vrea sa-i fie bine. si noi umblam cu 2,3 pana gasim persoana.. dar stiu ca e dureros cand patesti tu asta. eu doar gandesc din afara.

Kali spunea...

Este de condamnat Iulia.Am vorbit foarte mult despre relatii cu el.Stii cat de serios vorbea despre el?Cat de dedicat se pretindea a fi unei relatii?Numai eu stiu cum il spuneam-uite ce om minunat,ce principii are,ce...Erau doar prostii.