luni, 28 noiembrie 2011

Bad days.

Cu tot cu aproximare,mi-am luat 10 in teza la chimie,lucru care ar trebui sa ma faca mega fericita,daaar azi nu am fost ok deloc.DImineata m-a intampinat cu o durere de cap,pana cand i-a luat locul un deget ce nu mi s-a rupt,dar s-a umflat suficient de tare.
La pranz am fost prinsa in gandurile mele,si seara am ramas in aceeasi stare.Ziua de azi putea fi apreciata mai mult.

M-am saturat sa ma aud spunand ca nu am timp.Imi plac atat de multe lucruri si nu reusesc sa ma organizez indeajuns de bine incat sa ma ocup de mine.Sa iau cititul de exemplu.Promovez atat de mult ideea asta in randul persoanelor din jur,dar nu le gasesc in programul meu decat foarte rar de la un timp.Weekend-ul asta ampus mana pe ceva,am fost mai fericita decat ma asteptam.

Stiu ca nu e bine sa-mi doresc sa ajung la facultate mai repede,pentru ca o sa-mi fie dor de clipele astea,dar uneori numai asta am in cap.

Niciun comentariu: