sâmbătă, 20 octombrie 2012

Tu.

Hm..se fac 2 ani de cand te-am cunoscut. Ma tot intreb de ce ma gandesc la tine. Te-am urat pentru ce mi-ai facut dar acum am trecut peste. De ce imi tot pasa? Daca nu te-ai schimbat deloc?
.
E din cauza portretului pe care mi l-ai facut. Din cauza lui te-am pastrat la inima si tot imi esti drag. Din cauza acelui desen care mi-a luminat ziua in care l-am primit. In care mi-ai surprins trasaturile atat de bine.
.
.
Si esti copilaros uneori. De asta nu-mi placi. Presupui anumite lucruri, pe altele le interpretezi cum vrei, crezand ca asa gandesc eu. Nu-mi place asta. Fii naibii un barbat si comporta-te ca atare.
.
.
Probabil ca ar trebui sa ies cu tine, sa vad ce se intampla. Nu pot pierde nimc,nu pot castiga nimic,nu ?

later edit:Am sa stau in banca mea.Nu se merita.

Niciun comentariu: