sâmbătă, 13 iunie 2009

De prin clasa a 6'a


Era sfarsitul anului,si vroiam sa imi maresc media la romana[aveam 9,vroiam 10].Profesoara mi'a spus sa ii fac vreo 2 compuneri,si sa ii dau caietul.In acelasi timp,facusem nu mai stiu exact ce boacana,si mama era foarte suparata pe mine,asa ca am facut o poezie,care a ajuns in caietul de romana.Profesoara mi'a vazut caietul,dar a vazut si foaia pe care era poezia.Am obtinut zecele dorit,iar la serbarea de sfarsit de an,am recitat si poezia.Am recitat'o cu lacrimi in ochi,in fata tuturor elevilor,si parintilor.Ma abtineam sa nu fug de acolo.M'au aplaudat la sfarsit,iar dirigintele m'a oprit,si m'a felicitat.
Si uite ca acum am gasit in fundul dulapului foaia cu poezia.Si uite ca acum tot cu lacrimi in ochi scriu acest post:)

2 comentarii:

Hălăţel spunea...

ce dragut maaa:x

AngelWings spunea...

:) Sunt foarte frumoase amintirile astea...
Pe noi invatatoarea ne-a pus in prima zi din clasa 1 sa desenam ceva pe o foaie, si la sfarsitul clasei a 4-a ne-a dat foile inapoi. O am si acum pastrata, "opera mea de arta" :)))