vineri, 26 iunie 2009

Un paradis interzis[2]

Am postat acum 2-3 luni Un paradis interzis[1].Am uitat de partea a II-a,dar mi'am amintit de ea;;)


 ...apoi te-as intoarce si as cobori incet de pe gat inspre sani
 ...i-as mangaia ..amplu sa simti atingerea mea
 ...mi-as duce buzele asupra lor
 ...i-as saruta
 ...apoi ti-as musca incet sfarcurile cu dintii
 ...le-as rasuci ca sa iti doresti mai mult
 ...si mai mult
 ...as cobori apoi pana la buric cu sarutari mici si scurte
 ...ti-as saruta buricul indelung
 ...apoi te-as lasa goala de tot
...as ajunge apoi la zona ta cea mai intima
 ...ti-as saruta coapsele
 ...pe partea interioara
 ...pana acolo
 ...ti-as cuprinde fundul in maini
 ...si te-as saruta cu limba
 ...ti-as simti dulceata si parfumul
 ...te-as atinge cu limba si as cufundao din ce in ce mai adanc
 ...te-as lasa sa te infiori de placere
 ...as inspira parfumul tau dulce,ti-as simti gustul
 ...apoi te-as acoperi toata cu sarutari
 ...apoi as intra in tine
 ...acum ai simti adevarata patrundere
 ...si ai simti cea mai mare placere de prima oara


Ei,asta este tot ce el i'a spus ei,intr'o zi oarecare,in care a vrut sa o faca sa il simta,pentru ca find in celalalt capat al tarii,nici nu o atinsese..
Si cate a simtit...numai ea stie.


P.S:Multumesc draga mea,pentru ca m'ai lasat sa postez aici ce ti'a spus el.Pupici:*

4 comentarii:

Lucylle spunea...

Cu ar zice Claudiu : "bă eşti nebună de-mi spui toate astea!"
Doamne! Eu credeam că-s spuse de altcineva pt altcineva şi nu ştiu la cine faci tu referire deşi aş fi vrut să fie spuse altcuiva. Înţelegi tu.. :D

Dreams are free spunea...

wow

Kali spunea...

cred ca acel wow zice tot Uuoana:))

Kali spunea...

nu cred ca am inteles Luciana,m'ai ametit de tot:">