sâmbătă, 25 iunie 2011

I-am simtit iubirea.

"A fost atat de ciudat.Atat de..bine.
A venit cu zambetul pe fata,fericita ca ne vede din nou.I-a salutat pe toti si cand a ajuns la masa noastra,m-a luat in brate putin si m-a sarutat pe frunte.O sa sune stupid,dar parca am simtit fericirea ei,iubirea ei,iti dadea si tie o stare foarte buna.Iar pentru mine a fost o stare prin care nu am mai trecut de mult.

Ma simt bine cand aud uneori la adresa mea cuvinte de lauda.De ce sa mint sa zic ca nu?Cunosc persoane care in unele discutii ajung sa-mi spuna cat de minunata sunt,ce lucruri frumoase fac,cata energie am in mine uneori.Si nu arat asta,dar in mine chiar ma umflu in pene.Pentru ca stiu ca cea de care vorbesc ei sunt eu.Si stiu ca am facut totul singura.

Ieri ma invarteam prin casa fara rost si ma gandeam ca nu am mai vrobit de ceva timp despre mine cu cineva,nu mi-am mai pus putin sufletul pe tava,cum obisnuiesc sa o fac uneori.Nu m-am mai descarcat,nu am mai auzit o vorba buna care chiar sa ma puna iar pe picioare.
Si dupa-amiaza a fost ea.Statea langa noi si vorbea cu o prietena de mine.M-am intors pentru ca mi-am auzit numele,m-a vazut,a continuat sa vorbeasca.Nu am fost atenta la ce spunea,am auzit doar ca eu am facut totul,ca am un suflet mare..si nu stiu cu ce a continuat.

Iar eu.Eu i-am simtit iubirea ei.Si a fost atat de ciudat.Atat de..bine"

3 comentarii:

Unknown spunea...

ma bucur ca esti fericita :)

Bianca Tămaș spunea...

Îţi place să fii iubită sau individiată? Sau ambele? :)

Kali spunea...

Iubita.