sâmbătă, 4 iunie 2011

Primul weekend de vara.

Si in mod suprinzator sunt ok.M-am trezit asa de bine dispusa azi,probabil datorita soarelui nu prea puternic cu care m-am trezit in camera.
Mama e la servici,deci muzica a fost data tare de la inceput.DOar asa,sa-mi pastrez sentimentele actuale.
Nu stiu de ce am mai scris aici,dar jur ca zilnic ma gandeam ca vreau sa o fac.Doar ca nu aveam timp.Sau mai bine zis nu-mi gaseam.

Sunt atat de fericita ca a venit vara.Dar atat,atat de fericita.Si am atat de multe in plan.Am inceput deja sa ma inscriu intr-un voluntariat care ma incanta mult(plus ca s-ar putea sa plec in toamna intr-un schimb de experienta in Ucraina!)si probabil voi merge iar la biblioteca,sa vad ce parteneri"de suferinta" imi gasesc.
Vreau sa-mi gasesc un part time job.Ma gandeam sa intreb la cateva banci,as putea sa xeroxez,lucruri de genu.Trebuie sa-mi fac un plan de atac.Stie cineva ce altceva as putea cauta?Fara impartit pliante,mi-a ajuns vara trecuta.

Inca 2 saptamani si se termina scoala.ALELUIA.Nu mai suport.In primul rand pentru ca este mult prea cald,ne clocim toti in clasa in timpul orelor.Sau adormim.Depinde de fiecare.

In ciuda tuturor starilor prin care am trecut,vreau sa fiu ok.Desi pentru mine am observat ca sa fiu ok inseamna sa-mi ocup timpul cu cat mai multe lucruri.Sa uit de durere.Inca nu stiu daca e bine sau rau.

So cheers to the summer.

Un comentariu:

alin spunea...

e bine, e foarte bine, viata are sa-ti iti ofere atat de multe, numai sa vrei tu sa le cauti