joi, 6 august 2009

Alta scrisoare.

Draga minister:)),

Va multumim pentru ca ati acceptat sa faceti Mc Donald's si la noi in Galati.E mic,da e foarte bun.
Si va multumim pentru ca avem voie sa radem in public:))adica pentru ca nu ne zice nimeni nimic,sau in cel mai rau caz,unele persoane se uit la noi,si zambesc,pe ascuns sau nu.
Si va multumim si pentru ca exista maxi-taxiuri[asa se zice?].Pentru ca sunt foarte bune.Serios.Adica,pe scaunele alea dansezi perfelec.[Dar nu va multimim pentru ca la radio dati melodii frumoase cand trebuie sa coboram din ele.]
Si va mai multumim si pentru ca pe la ora 10,seara,e putin pustiu,si putem sa ne prostim fara sa se uite prea multi ciudat la noi.
Si va multumim pentru ca intelegeti ca e o gluma,pentru nu datorita dumneavoastra au loc lucrurile mentinate mai sus.
Ci datorita increderii pe care o avem in noi,si curajului cu care zambim,si radem,si ne simtim bine.
Si tie citiorule,iti multumesc pentru ca ai citit aberatiile astea.Asta daca ai ajuns la sfarsitul postarii.

Cu drag,o mica betiva care nu a baut nimic+o alta persoana care va multumeste pentru toate astea prin telepatie[Pentru ca acum doarme]:))




4 comentarii:

Lucylle spunea...

Omul nebun face lucruri nebuneşti.. Sună mai mişto în engleză dar nu mi-o amintesc pe toată. :D bucuraţi-vă. Veţi ajunge la o vârstă la care nu o să vă mai permiteţi.

Anonim spunea...

Întradevăr, nu ne putem permite la orice vârstă să ne comportăm ca nişte copii, dar cel puţin putem prelungi perioada.Cum ? ei bine, foecare are propria metodă. Pentru că nu poţi dansa de nebun în tramvai, pentru că nu poţi sta cu picioarele pe masa din parc la 80 de ani (ci poate doar să joci şah)..impune-ţi o limită de vârstă..75 ? :))
Ei bine, cât suntem copii vrem să fim mari..ca să ce ? ca să ne dorim să fim copii din nou :P



Nu, n-am citit-o, Kali :P Dacă am să am ocazia am să o devorez într-o jumătate de zi, ca pe toate celelalte de fapt..şi,..I`ll let u know
>:D<

Zad spunea...

nu inteleg de ce te adresezi ministerului...ar trebui sa te agresezi vietii :P...si a te prosti nu e acelasi lucru cu a fi prost, asa ca distractie placuta in continuare! :)

Kali spunea...

Nu am spus nicaieri ca a te prosti e acelasi lucru cu a fi prost.
Si ma adresez ministerului datorita unei glume pe care am facut'o cu prietena mea:)