sâmbătă, 15 august 2009

Se anunta o noapte alba:)

[In primul and,multumesc pentru cele 2 premii primite:)Daca nu ma insel,le am de la Juliet si Claudia.Nu am dispozitia necesara sa scriu si celelalte bloguri carora le dau premiul,dar printre ele,in primul rand,se numara Luciana,Bee,Te'am iubit fraiere,Dama de te pica,Safari Nudlet,]

...Pentru ca pur si simplu stiu ca in curand nu voi adormi cu siguranta.In capul meu se invart cam multe,si nu stiu cum sa le pun in ordine mai deloc.Nu sunt nici trista,nici vesela,nici nimic.Sunt...goala momentan.
Am vrut sa scriu in seara asta putin despre..iubire.Sau prietenie.Sau despre carti.Sau despre mine.Am inceput minim 5 postari.Nu am finalizat nimic.Le'am sters pe toate.Acum e cam goala postarea.
Sunt indecisa.
maine cred ca plec la bunici.Nu o sa mai intru o perioada scurta.Pupici.

4 comentarii:

Cris spunea...

Ce face Kali intr-o sambata dupa-amiaza? Depaneaza amintiri?

Eu am de lucru, dar am facut o scurta pauza si m-am intors la tine in blog sa vad ce mai e nou. Stiu senzatia aia cand incepi 7 scrieri si nu reusesti sa te aduni intr-una singura. E o stare idioata rau de care nu reusesc sa scap decat dupa o noapte de somn. ;)

Week-end placut!

Crisa

Anonim spunea...

Nu-i nimic! Şi eu am început multe post-uri, dar parcă când voiam să le public, sunau ...diferit.
Bucură-te de mica pauză şi... să ne auzim cu bine! :X

Erca spunea...

da,si mie mi se intampla des.mai ales cand am atatea in minte incat nici macar nu stiu ce vreau.

Dama de te pică spunea...

Multumesc mult pentru premiu.

Cat despre ceea ce ai spus aici, ar trebui sa scri despre cum te simti cu privire la fapta neputintei de a finaliza o postare. Confuzia nu este de trecut cu vederea, ceva se intampla. Acel ceva nu inseamna neaparat un lucru rau, poate fi si bun. Ai grija de tine si sper sa citim ceva cugetari in curand.
Cu dragoste, Eva.