marți, 4 august 2009

Pentru ca unii tipa,si altii zambesc,si tac.


Nu stiu cum sa ma descurc in unele situatii.Pur si simplu nu stiu.Sunt suparata,incep o cearta,si la mijlocul drumului,o abandonez.De ce?pentru ca sunt lasa.Pentru ca mi'e frica de consecinte,si cred ca daca incetez,nu vor mai exista.Dar de fapt exista mai multe asa.Pentru ca nu termin ce incep,pentru ca raman multe cuvinte nespuse,pentru ca in joc sunt multe sentimente.Foarte multe.
Da.N'am curaj.De ce?Cearta o incep mereu prin orice alt mijloc care nu implica discutia fata in fata.Pur si simplu nu sunt capabila sa ii reprosez ceva unei persoane cand sunt in fata ei.Raman tablou.Dar daca vorbesc cu ea pe mess,sau prin mesaje,nu am nici o problema.Ma descarc cat imi permit,pana la o anumita limita.Nu,nu ajung la injuraturi niciodata.Nu imi place.
Si dupa finalul conversatiei,cred ca cealalta persoana trece destul de repede peste.Dar eu nu trec .Nu.Pentru ca dupa realizez ce prostii fac,pentru ca dupa realizez ce lasa,ce egoista,ce fricoasa sunt.
Nu,nu incerc sa ma sscuz.Doar incerc s ama inteleg.Si nu,nu reusesc.

5 comentarii:

Hălăţel spunea...

Nu esti singura.:D

Dhedhe spunea...

incearca sa nu iti mai faci atatea griji.Esti prea complexata.
Poate si eu sunt la fel,pentru ca nu imi este deloc usor sa las lucrurile sa treaca pe langa mine,dar incearca sa te gandesti ca ar fi fost mai rau daca ai fi continuat.
Ceea ce,daca stam sa ne gandim este adevarat.
Ai nevoie sa te cunosti pe tine.Ai nevoie de cineva care sa iti redea increderea.Ai nevoie...

Creata spunea...

Mai putine vorbe si mai multe fapte! Asta e un mare dezavantaj al internetului,asta se intampla cand nu ai contact fizic ,ci doar "online"...e o problema care trebuie musai rezolvata.O sa te inchizi prea tare in tine daca mai continui asa. Mie cel putin ai putea sa imi spui daca te deranjeaza ceva in fata,nu prin mesaje sau pe mess...e o tampenie.Trebuie tarie de caracter,trebuie formata.

roxycreatsa spunea...

poi...
eu sunt exact invers
daca am ceva de zis prefer sa o fac face to face,k sa vad reactiile si sa-i inkid gura omului
nu ma supar din orice nimic dar knd am dreptate am si nu ma face nimeni sa tac.nici eu nu snt adepta injuraturilor
dar cum sunt oamenii in ziua de azi trebuie sa le spui exact inversul a ceea ce vor sa auda,sa vada k realitatea nu e cea in care traiesc ei si k nimeni nu e "buricul pamantullui"
as putea sa ti spun k da,gresesti, knd ai ceva de zis,zi-o fata in fata.arata-le k nu-ti e frik.si dak iti e invinge-ti teama si crede-ma k o sa fie mai bine. toti o sa vada k esti egala lor si nu inferioara...spune-o in felul tau,cu vorbe frumoase dar care sa ajunga acolo unde trebuie ;) (daca ma intelegi)

Kali spunea...

@-Halatel:Nu ma incalzeste prea mult ce mi'ai spus:))Poate ne mobilizam amandoua;;)
@Honeylicios:Stiu.Am nevoie.O sa cresc,si o sa fie bine.Sunt doar un copil acum nu?
@Creata:Stiu frumoaso,trebuie formata..Si stiu ca e si o prostie faza cu internetul,dar cand nu ai curaj,lupti ca un prost cu arme la fel de proaste.Nu?
@Roxycreatsa:Am inteles ce ai spus:)