vineri, 28 august 2009

Post scris cu durere de cap.

*De dimineata de cand m'am trezit,am simtit ca ma doare capul putin.Cand stau linistita intr'un loc,nu simt nimic,dar cand fac o miscare brusca[brusca e cam mult spus..dar fie]simt cum cineva apasa tare pe frunte.M'a verificat mama,a spus ca sunt deocheataM'a frecat,mi'a spus Tatal Nostru,dar nimic.Faza e ca cine a facut'o,a facut'o foarte bine.Nu mi'a trecut nici acum.
In ciuda acestui disconfort,astazi am iesit cu Irina.Nu am mai vazut'o de mai bine de 2 saptamani..Si a fost frumos:)Am baut un frappe,apoi ne'am plimbat prin magazine,am probat cateva haine,am ras,am glumit.In momentele acelea chiar nu simteam nici o durere..poate pentru ca eram putin..fericita:).

*Ce faci cand vezi ca..ceva s'a schimbat foarte mult?Si ca inainte era mai bine..iar acum putin mai..rau?Cum schimbi ce e acum?Cum Faci,mai ales,rost de curajul necesar?De ce lucrurile care par usoare..sunt mereu cele mai grele?Astea is intrebari pe care cu siguranta le'ati mai auzit.Si da,le pun si eu,in speranta ca totusi,un raspuns,macar unul,ma va ajuta:).
O seara placuta dragilor!
ps:fetelor,va place rochita?E probata intr'un magazin House of Art.Pacat ca am gasit'o la sfarsitul verii,mi'as cumpara'o,dar pana la anul o sa fie sigur mai scurta,si nu prea vreau asta.

7 comentarii:

Razvan. spunea...

depinde ce s-a schimbat...

Hălăţel spunea...

vaaai superba rochita:x

all of the light spunea...

E foarte draguta rochitaaa, iti sta bine . :*

P.G! spunea...

hhh cam asa e cu prieteniile astea:P
oricum norocul meu in comparatie cu tine e ca suntem la facultati diferite;))
thanks God!:D

Iulia spunea...

Bună! Ai primit un premiul de la mine. (altul)

Intră pe blogul meu pt mai multe detalii.

Hălăţel spunea...

Buna Kali>:d<
Sunt bine.:D Am o stare asa cam aiurea totusi.Pentru ca azi a fost frig si innorat si a plouat.
Si simteam mirosul de toamna.Si nu vreaaaau:((
In plus m-a mai durut si capul 8-|
Sper sa revina caldura.Vreau soare.Nu-mi place toamna deloc.
U ce mai faci?>:d<

Cecilia. spunea...

vreau si eu o rochitza asa! :D
e foarte dragutza. :x