joi, 3 septembrie 2009

Inainte..

Era bine cand dormeam in cineva.Mai ales ca patu era mare.Era frumos cand,atunci cand era frig afara,aveam langa cine sa ma ghemuiesc in pat,si pe cine sa iau in brate.Era si mai frumos ca dimineata sa ma trezesc,sa ma intorc pe o parte,si sa te vad acolo.Sa iti zambesc si sa te intreb ce faci in ziua aceea.Chiar era frumos.Acum..pare pustiu.
Nu mai stiu exact in ce film am vazut asta,dar o tipa ziceam cam asa:"Dupa ce m'am despartit de el,era trist.Iar patul era foarte gol.Era gol si mare.Am invatat ce trebuie sa fac.Sa dorm pe mijloc!"
Asta fac si eu.Dorm pe mijloc.Nu e prea comfortabil..dar patul chiar pare mai mic.La mine nu e vorba de un el..e vorba de o ea..de..nu conteaza.

5 comentarii:

Razvan. spunea...

mie imi place sa dorm in diagonala, chiar pare patul mai mic :)

Irra spunea...

eu dorm cu mama:>
fights happen:-j

Sophiestricata spunea...

E un sentiment aproape instinctual când ţi-e dor să dormi în braţele cuiva... Te simţi ca un copil luat de lângă sânul mamei, strângi în braţe perna şi îţi asculţi propria respiraţie...

şu spunea...

Am pat dublu...dublu pentru o singura persoana...

The Procrastinator spunea...

E asa de bine sa dormi imbratisat de cineva:).