miercuri, 2 septembrie 2009

Sunt singura,sau nu?

Nu stiu daca ati observat,dar a cam venit toamna.Adica s'a terminat vara.Intelegeti voi.
Gata cu zilelea lungi,cand se inopta pe la 9 si ceva,gata cu soarele,cu plaja,cu inghetata[ei bine,asta mai tine putin:">],cu sucurile reci,cu tot.Acum ca ma gandesc la ea,a trecut repede..Insa cand eram in mijlocul ei,timpul parea ca sta pe loc.Si nu,nu eram suparata din cauza asta deloc,ba din contra.
Inca nu m'am obisnuit sa deschid geamul de la bucatarie,sau de la balcon,si sa vad,de la etajul 4,toti copacii galbeni,sau portocalii,sau cu cateva "suvite"rosii.Si mai ales,nu m'am obisnuit cu gandul ca in mai putin de 2 saptamani s'ar putea sa inceapa..liceul.
Imi e si putin teama sa ma duc in parcul meu preferat.Ultima oara cand am fost acolo era verde,erao O EXPLOZIE DE VERDE.Maine..sigur nu il voi mai recunoaste.
Numai eu sunt in starea asta,sau mai sunt si alte persoane?

6 comentarii:

Razvan. spunea...

ppffff... a innebunit toata lumea cu toamna asta :)) :P

Kali spunea...

Multumim R'A
b-)

Di spunea...

:)) melancolia de dupa vara isi spune cuvantul .... toti ne simtim asa.. un pic mai debusolati cand vedem ca vine toamna...

P.G! spunea...

eu zic ca vara inca e aici...cel putin ieri faceam plaja la aproape 30 grade C si azi e soare de plaja doar ca mi`e lene sa ma pun la soare....nu fi trista nu a plecat nicaieri..inca e aici:*

all of the light spunea...

Foarte frumos scris.

P.S: vezi ca te asteapta un mic test la mine pe blog :* .

Irra spunea...

ah iubesc toamna si mirosul ei
frumos scris, insa orice anotimp are ceva al lui:)