luni, 7 septembrie 2009

"Scoala pentru soti",Wendy Holden.

Casnicia mea cu Rupert.

"Actul unu.Scena unu.Actiunea se petrece in dormitorul familial,dintr-un conac de periferie din Surrey.Annabel si sotul ei,Rupert,sunt in patul cu baldachin,model modern.Lumina este discreta,exista si un radio digital si un televizor cu plasma incastrat in mobilier.Insa,in ciuda acestor posibile forme de distragere a atentiei,Rupert continua sa scrie pe BlackBerry.Nu este atent la nimic din jurul lui.Si,in mod special,la Annabel,care se chinuie sa poarte o conversatie cu el.

Annabel:Vrei sa stii ce-am facut azi,dragul meu?

Rupert:Mmm?

A:Se deschide,in sat,un club de striptease.S'a dat anunt in ziarul bisericii ca se primesc candidate.Crezi c-as fi buna?

R(absent):A,categoric.

A(incercand o noua abordare):M-am gandit ca,de data asta,sa fiu eu deasupra.Stii,cand ne incepem maratonul sexual de sase ore.Dar hai sa lasam sosul de ciocolata alba,da?Se lipeste prea tare de asternuturi.

R:Mmm.

A:Ma gandesc sa ma fac astronaut.

R:Mmm.

A:Rupert,tu ma iubesti?

R:(neatent):Mmm?

A:Vreau sa divortez.

R:Im.

A:(mai tare si pe un ton mai insistent):Ai auzit?Vreau sa divortez!

R:(ascultand-o acum,sincer socat):Ce?Sa divortezi?De ce?"

7 comentarii:

Hălăţel spunea...

Nu stiu:))
Dar multumesc :"> >:d<

killer spunea...

pentru ca esti un mare prost. adios!

>:D<

Zad spunea...

poate te intereseaza concursul de pe blogul meu...

problema e mancarea...e mai apetisanta(cred)

Unknown spunea...

interesant blog,frumoase imagini!.....te mai aştept!

1321 spunea...

:))

1321 spunea...

=)) nice ...

Iulia spunea...

:)))

ai auzit?vreau sa divortez!

De ce?!

pentru ca esti idiot:))))