sâmbătă, 11 iulie 2009

Mici dorinte,mici regrete.

As vrea ma iubesti cum te iubesc eu.De fapt,nu cred ca te iubesc.Am doar niste sentimente mai profunde pentru tine.Poti sa mi le oferi inapoi?
As vrea sa simt libertatea,sa o respir,cum spuneti multi ca o respirati.
As vrea sa ma iubesc din ce in ce mai mult,sa nu'mi observ numai defectele,pentru ca stiu,pentru ca simt ca am si calitati.
As vrea sa sar in bratele catorva persoane,sa le spun ca le iubesc,pentru ca pe ele chiar le iubesc.
As vrea sa ma bucur de ce am putin mai mult,dar sa si vreau sa am mai mult,dar sa si lupt pentru asta.
As vrea sa indraznesc sa spun mereu adevarul,sa nu'mi fie teama,sa invat sa suport consecintele faptelor mele,si sa nu mai spun ca nu le merit,pentru ca chiar le merit.
As vrea sa am un tatuaj mic,la glezna,cu ceva dragut,care sa reprezinte prietenia.

As vrea multe..

Stiu,cateva din aceste "dorinte" mi le pot indeplini si singura,trebuie doar sa am vointa,trebuie de fapt sa vreau cu adevarat.

Tu..tu ai incercat de multe ori sa ma ajuti sa construiesc increderea pe care trebuie sa o am,ai incercat de n ori sa "o zidesti" in mine.Eu,am "zidit" alaturi de tine pe moment,si cand ai plecat,am daramat pur si simplu totul.Apoi am regretat,am incercat sa o iau de la inceput,dar nu am reusit.Si ai venit iar langa mine,si avut rabdare,si am luat'o de la capat.Tu ai facut'o cel mai mult,nu ai fost singura,dar altii s'au dat batuti pe drum.Oare chiar merit ajutorul unora?:)

4 comentarii:

Lucylle spunea...

Ei da. Ce-i cu întrebarea finală? Că meriţi sau nu ajutorul nu-i o problemă, problema e cei de la care-l primeşti. Ştii şi tu că el poate fi bun sau nu. Dar iar ajung să te pistonez cu anumite cuvinte. Dar iar ţi le voi spune. Tu te poţi ajuta ce-l mai mult. Că mai ai nevoie de ajutorul celorlalţi e doar pentru simplul fapt că aşa trebuie, să fi ajutată. Şi, despre toate celelalte dorinţe.. toţi vrem câte ceva dar tot de noi depinde în ce măsură se realizează.

Un tatuaj.. Probabil mi-aş face unul mic care să mă reprezinte. Nu prietenie. Nu iubire. Nu adevăr. Nu nimic. Să te uiţi la el şi să spui "a! Da, luciana"

şi bine ai revenit Kaly :*

Kali spunea...

Ajutorul vine de la persoane care stiu ce zic,si care zic bine.Si este bun,este poate prea bun[poate fi prea bun?:))]
Bine te'am gasit>:D<

bia spunea...

geniala.si asta de acum , de dimineata cu soare.m'a plouat toata

bia spunea...

gen:))