marți, 14 iulie 2009

Tot..si nimic:)

E marti seara.Scriu acum pe blog pentru ca e pauza la tv,ma uit la Sex and the city,completez in fiecare pauza cu cate putin.
Azi a fost frumos,mi'a placut:)Dimineata am stat la magazin,la servici,pana la 2 jumatate,dar am stat si cu creata,care la 6 a venit la mine.Am vazut un film,am mancat,am facut cateva poze.In fine,chestii dragute,simple,care te fac sa razi,sa te simti bine,sa te simti fericita.Nimicuri enorme:))
5 zile de acum[ca se face 12]si plec la mare,cuc reata si tatal ei.De'abia astept.Nu am mai vazut marea de cativa ani buni,si mi se umple inima de bucurie numai cand ma gandesc la ea.Am visat-o azi noapte,poate pentru ca aseara am ascultat The kooks-Seaside,inainte sa ma culc.
Zilele acestea..am fost fericita,am fost trista,am plans multisor,am ras mult.M'am simtit implinita,am simtit ca ma iubesc,m-am iubit.Am plans de la filme,am plans pentru ea,am plans pentru mine,am fost trista pentru ca..am fost:)
S-a facut 12 jumatate,si nici nu am terminat de citit cartea.La naiba.
Postez partea a 2-a a unei povesti,si ma culc:)
ps:multumesc Creatzo pentru comentariul cu filmuletul acesta;;)

Un comentariu:

Creata spunea...

Hihii :) ma bucur ca am petrecut mai mult timp impreuna...Traiasca vacantele!La mai multe iesiri :D si...

P.S.:Abia astept marea!