joi, 23 iulie 2009

Putin si bun.

Ei bine,iata'ma din nou acasa.Astazi m'am intors de la mare,nu am stat decat 3 zile.A fost..superb:)Marea este incredibila,nici nu mai stiam bine cum arata,pentru ca nu o mai vazusem de foarte mult timp.
Si pentru ca ati vrut si ceva poze,m'am hotarat sa va pun cateva aici.S'ar putea sa ma aflu si eu in unele.
Ps1:in prima zi am prins valuri destul de mari,ne aruncam in ele incontinu,de fapt toata lumea facea asta.A meritat,desi am inghitit minim 1l de apa cred.


Ps2:in urmatoarele zile apa a fost minunata,nici valuri,nici nimic,puteai sa inoti cum vrei si cat vrei,pentru ca apa te lasa sa faci asta.

Ps3:Asta'i masa pentru barfa,e masa de miercuri[adica de pranz]:))Pacat ca seara,cand vroiam sa bem sucul si sa mancam chipsurile acolo,nu mai erau fotoliile:-l

Ps4:Pe balcon veneau numai pisici:-?De fapt,erau cam multe.,iar in cinstea lor,Creatza a facut miau,numai ptr voi:>[sa stiti ca nu o pisica face asa,se vede negru pentru ca nu am vrut sa ni se vada fetele.]
Miau.
Vezi mai multe video din Blog


Ps5:Astazi,pe plaja de la Olimp,cred ca au venit 3 grupuri cu elevi,cred ca erau in tabara cu profesori.Dintre cei mici,3/4 se jucau cu nisipul,faceau castele,sapau,etc:)

Ps6:In fiecare seara,domnii cantau pe strada,in speranta ca vor vinde si cateva cd-uri.Nu cantau prea rau,si i'am filmat putin,sa va arat si voua:)
Neptun2009
Vezi mai multe video din Blog

Mai am poze multe cu mine,dar cam atat pentru blog.Sper sa va placa:)

5 comentarii:

Dama de te pică spunea...

Imi place cum canta domnii respectivi.

Di spunea...

super pozele... se vede ca te-ai distrat:x... in ce statiune ai fost?;;)

Di spunea...

cred ca m-am prins eu singurica;))..in neptun-olimp?

Razvan. spunea...

in poza din mare cred ca tu esti tipa din stanga :-?

Kali spunea...

In neptun ne'am cazat,iar dimineata mergeam in Olimp,si seara in Neptun:)
Da,eu sunt R'A:)