miercuri, 1 iulie 2009

Tu..

..tu nu esti o simpla prietena, tu esti ACEA PRIETENA, care e mereu alaturi de mine, care stie mereu ce sa imi zica,careia nu ii este frica sa se descarce in fata mea.
Nu cred ca stii cat de bine ma faci sa ma simt uneori,nu cred ca stii cat de mult ma linisteste sa vorbesc cu tine chiar si pe mess,nu cred ca stii ce influenta pozitiva ai asupra mea.
Stii ca esti singura careia ii pot spune tot,dar chiar tot?Ca nu mi-a fost niciodata frica sa iti povestesc ceva?
Ti'as darui un cufar cu multumiri,2 aripi cu care sa zbori unde vrei...pentru ca le meriti,pentru ca esti o persoana incredibila.Ai destule probleme si tu,dar aproape mereu te vad cu zambetul pe buze.lacrimile..iti sunt impachetate si lasate acasa.[si daca vrei sa plangi vreodata pe umarul cuiva,si nu singura,eu sunt aici:)].
Parca as putea sa spun 1000 de lucruri despre tine,dar parca nu stiu cum sa le scriu aici.Iti multumesc pentru tot,si sa stii ca te iubesc,fiinta minunata!

[De ce mi'a venit acum sa spun cateva cuvinte?pentru ca mi'e dor de tine.]

Mika: pasiunile tale te fac fericita pe moment,dar parca te distrug putin dupa.ale mele..ma distrug pe moment....fiecare cu ce poate duce!
creatza : da
creatza : sunt dıferıte
Mika: stii..ma gandeam..ce avem noi in comun?aproape mai nimic si totusi,esti ca si sora mea!
Mika: suntem aproape paralele noi
creatza : ma facı sa ma sımt bıne
creatza : da da
Mika: si totusi,un fir mic si indistructibil ne uneste
creatza : oare ce e acel ceva?
Mika: nu stiu.o parte din suflet,un sentiment pe care nu il stim,dar care exista. puternic,care e comun
creatza : eu chıar te ıubesc
Mika: si eu:*>:D<
creatza : as baga sı eu nıste pupıcı dar nu stıu cum
Mika: i'am simtit pe obraz,si am simtit si o imbratisare.ajung astea
creatza : ok ok
creatza : ma bucur

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Frumoasa 'Oda' adusa prieteniei.
Iti multumesc pentru vizita pe care mi-ai facut-o si te mai astept cu o poezie care sigur iti va place.