duminică, 12 iulie 2009

Scrisoare pentru tine

Draga mea,

Astazi te afli la fel cum te'ai aflat acum mult timp,cand ti'ai dat seama ca Domnul C. nu iti raspunde sentimentelor.Atunci,era vorba de el.Acum,e vorba de Domnul M.,care,dupa toate visele,dupa toate sperantele si dupa toate cuvintele pe care le'a sadit in tine,a incetat sa le mai ude.Pentru ca,ca si o planta,aceste sentimente/lucruri,trebuie tinute in viata,trebuie ingrijite.
Sincer,el parea altfel.Desi cred ca nu aveam incredere in el,si nu am nici acum o incredere foarte mare,chiar parea ca vrea sa se apropie de tine,ca vrea sa iti fie aproape.Credeam ca..o sa iasa ceva din asta,ca nu o sa ramai cu buza umflata,sau ca,poate,el o sa ramana asa.
Poate vrea doar o pauza,nu stiu,n'am idee ce gandeste.E tocmai..acolo,in alt oras,in celelalt capat al tarii,nu poti sti cu adevarat cum este.
Oare a meritat sa ii ramai fidela?Sa nu il inseli?Sa te gandesti mereu la el,sa astepti cat mai repede sa ajungi acasa ca sa vorbesti cu el?Sper ca da,si spun asta pentru ca tin la tine.
Orice s'ar intampla,o sa fiu alaturi de tine.Decat sa ramana numai Domnul C,parca mai bine ai alege intre el si Domnul M,mai bine ar fi alegerea ta.
Te iubesc.Si ei..nu merita lacrimi.De fapt nici unul nu ar merita.
Cu dragoste,geniul tau mic;))

7 comentarii:

Creata spunea...

Doare,dar merita...pentru ca e vorba de sufletul meu.Eu asa simt si voi continua,nu ma voi opri decat atunci cand voi avea o dovada clara.ACum am doar banuieli si semne de intrebare...ce imi ramane de facut e sa astept.

Kali spunea...

Sper sa fie bine:(...
>:D<

şu spunea...

Mi-a plăcut, dai dovadă de nişte calităţi măreţe!

Razvan. spunea...

imi place "geniul tau mic" ;) ai grija de el :)

Kali spunea...

Mersi Surubika:)sa fie cum spui tu!
O sa am grija de el R'A
Incercam.

Dreams are free spunea...

Geniu mic ce esti >:D<

Andra spunea...

ce frumos e postu' asta :)