miercuri, 15 iulie 2009

Poveste[second part]

Va amintit de John si Blanca?
Ei bine..va mai povestesc ceva de ei.Deci..Miranda era una dintre prietenele bune ale Blancai.Stia tot despre relatia dintre cei doi..s'au..aproape tot.Cand dorea sa fie ascultata de cineva,fara sa fie criticata prea mult,sau deloc in unele momente,Blanca ii povestea tot Mirandei,iesea afara cu ea,ii spunea ce simte,la ce se gandeste.Miranda o asculta,nu se supara ca multe discutii ajungeau la John,din contra,ii facea placere.
John stia ca Miranda e una din prietenele Blancai,dar nu stia cat de aproapiate erau ele,nu stia ca era chiar atat de mult,incat Blanca sa ii spuna tot,sa ii arate chiar si unele mesaje de pe telefon,chiar si unele mail-uri.Credea ca e o prietena simpla..o amica,atat.
Miranda lucra la un magazin.Se intalnea destul de des cu Blanca de la un timp,iar vineri a fost vizitata de ea.I'a spus ca.John nu ii mai raspundea al telefon,nu ii dadea mesaje inapoi pe telefon,si pe mess ori nu vorbesta,ori abia vorbesta.Stia ca are si el probleme lui,ca si'a pierdut diploma de la facultate,si inca un act,si trebuia sa rezolve treburile cu ele,dar totusi,avea o relatie destul de buna cu Blanca nu?
Blanca..era data putin peste cap.Era agitata,avea parca o stare de nervozitate,avea o pofta de mancare imensa,nu prea mai radea,era trista..Degeaba incerca Miranda sa o inveseleasca,mai zambea putin..dar doar de fatada.Tot weekend-ul,asa a fost Blanca,oricat a incercat Miranda sa o linisteasca.Luni,Miranda primeste sms:cand ajungi acasa,citeste'ti mailul.Ti'am trimis conversatia.S'a terminat.(Si pentru ca meritati,va dau aici o parte din conversatie:

John: crede-ma
John: TE IUBESC
John :chiar o fac
John: inca nu intelegi
John: nu ne-am despartit din nimic
John: pentru ca nu am fost impreuna
John: dar imi doresc sa fim
John: sincer imi doresc
John: acum ai trecut la o noua etapa
John: primeste
John: accepta
John: doreste-ti sa urci in continuare
John: eu voi fi alaturi de tine
John: nu esti fara mine
John: nu sti ce ne rezerva viitorul
John: nu putem sti
John: sunt oameni care pot afla
John: numai ca nua u voie sa zica
John: pentru ca el se schimba in momentul in care il afli
John: nu vreau sa il schimbam
John: nu ai voie sa ai acces la informatia asta
Blanca: vreau sa ramana asa
Blanca: vom vedea
[.......]
John: acum de exemplu, atat de important a fost sa vorbesc cu tine, incat nu a mai contat ca pierd o zi si ca raman doar 2
John: mi-au mai ramas doar 2 sa imi legalizez actele
John: ceea ce in mod normal nu mi-ar fi suficient
John: dar stiu ca se va face
John: pentru ca acest timp iti era dedicat tie
John: special
John: depinde acum de tinecat de mult accepti
John: cat de tare vrei
Blanca: te iubesc mult sa stii
John: stiu
John: crede-ma ca simt
John: nu trebuie sa imi mai spui
John: iti simti dezorientarea
John: si ameteala
John :simt cum iti fuge pamantul de sub tine
John: stiu ca vrei sa dispari
Blanca: mereu m-ai simtit
John: sau sa fugisa sa nu se mai stie de tine
Blanca: din prima clipa
John: iti simt starile
John: foarte bine
John: nu-ti face griji
John: sunt langa tine chiar daca tu nu ma poti simti
John: \nu am zis intamplator
John: de turcia
John: sa nu-ti faci griji
John: doar sa te uiti in stanga ta
Blanca: esti aici
Blanca: mereu vei fi
John: nu-ti face griji
John: pentru mine
Blanca: trebuie sa plec
John: nu ne despartim din nimic
John: tine minte
Blanca: trebuie zsa plec
Blanca: papa
John: si nu uita ceea ce ai trait si simtit
Blanca: a venit
Blanca: ...
John: a fost un sambure de iubire
John: si de lumina
John: pa)
Aceasta reprezinta mai putin de un sfert din conversatia lor:)a fost lunga,si da,dupa cum se vede si aici,controlul a fost al lui John daca pot spine asa,el a vorbit cel mai mult,el a incercat sa explice,sa o faca sa inteleaga anumite lucruri,in primul rand ca nu trebuie sa sufere[parerea persoanala:cum naiba sa nu sufere,cand i'a intrat in sange aproape,cand i'a trimis sute de mailuri,cand i'a spus ca o iubeste,si toate alea?Aproape orice fata ar suferi,nu e normal?]
Dupa conversatia aceea,el i'a trimis niste mesaje mai confuze,gen :"de ce esti trista,noi nu ne'am despartit"...
Asta seara ea i'a scris un mail,printre care se aflau urmatoarele cuvinte:,,...Imi sunau cuvintele tale in minte ca un ecou nesfarsit "dar se pare ca nu suntem unul pentru celalalt" ...stii ce fel imi suna asta ,obsesiv ... mi se umezesc ochii deja si nu mai vreau asta,nu din nou. "
Dezorientata?e putin spus..nici ea nu stie exact ce e in sufletul ei,si in capul lui...:)
cred ca o sa revin cu partea a treia in curand..

5 comentarii:

bia spunea...

cat de aproape stam.si nici nu ne stim

bia spunea...

da, destul de aproape

bia spunea...

nu.o sa iti para rau.

bia spunea...

aww.e un el?

bia spunea...

:))deci e da.
pai da.cred.nu are de ce.pana te obisnuiesti. e calumea daca faci ce trebuie.unde esti?